FAQ

Nie masz czasu na kontakt? Poniżej lista pytań i odpowiedzi, na najczęstsze zapytania, które otrzymujemy od naszych Klientów.
Czy muszę posiadać konto, aby dokonać zakupów w sklepie internetowym?
Możesz zrobić zakupy bez rejestracji, lecz założenie konta zwiększy wygodę robienia zakupów na naszej stronie. Po założeniu konta będziesz miał dostęp do swojej historii zamówień, a także informację o promocjach i dostępnych rabatach.
Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za zakupiony towar?
Tak, wystawiamy faktury, prosimy o informację w tej kwestii w uwagach formularza zamówienia. Faktura nie zawiera podatku VAT: Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): art. 113 ust. 1.
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?
Tak, status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie fazasnu.pl w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienia”.
Jakie rodzaje płatności są możliwe w naszym sklepie?
Nasz sklep oferuje takie formy płatności jak: szybki przelew, zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, PayPal, Klarna, BLIK i kartą płatniczą.
Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań. Czy mogę ten towar zwrócić?
Tak, można zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na podstawie tzw. odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty?
Otrzymasz zwrot pełnej kwoty w przypadku nienaruszenia pierwotnej wartości towaru. Wszystkie szczegóły zostały opisane w zakładce – zwroty i reklamacje.
Jak poinformować nas o reklamacji zakupu?
Jeśli chcesz zareklamować swój produkt, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:
1. Przejdź do zakładki zwroty i reklamacje
2. Wypełnij formularz i wyślij go. Poczekaj na potwierdzenie wysyłki.
3. Otrzymasz wówczas e-maila z potwierdzeniem złożenia reklamacji oraz dalszymi instrukcjami.
Dodatkowe informacje, są zamieszczone w regulaminie naszego sklepu. Prosimy o zapoznanie się z nim, przed złożeniem reklamacji.