Zwroty i reklamacje

Prosimy o uważne zapoznanie się z warunkami zwrotów, reklamacji oraz regulaminem sklepu. Następnie należy wybrać odpowiedni dla Państwa dokument, wydrukować go, wypełnić i przesłać skan za pomocą poczty elektronicznej lub oryginał pocztą na adres sklepu. Po weryfikacji otrzymanych dokumentów prześlemy Państwu wszelkie niezbędne informacje dotyczące dalszego procesu odstąpienia od umowy lub rozpatrzenia reklamacji.
Warunki zwrotów:
Kupując towar w sklepie internetowym, masz prawo do odstąpienia od umowy
Klient, który zakupił towar w naszym sklepie, może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa, należy poinformować nas o swojej decyzji w formie oświadczenia.
Zwrot towaru
Towar należy zwrócić na nasz adres w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia. Koszty bezpośrednie zwrotu towaru ponosi Klient. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony i wraz z dowodem zakupu.
Zwrot płatności
Zwrócimy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy.
Wyjątki: Obowiązkiem Klienta jest, aby zwracany towar był pełnowartościowy
Ze względu na wysoki standard higieny, który zapewniamy naszym klientom, nie przyjmujemy zwrotów produktów, które miały kontakt ze skórą: takich jak pościel, poduszki czy kołdry. Zalecamy rozwiać wszelkie wątpliwości dbając, by zwracane produkty posiadały oryginalne opakowanie, które nie zostało naruszone (np. rozcięte, podarte, zabrudzone, brak oryginalnych zabezpieczeń). Naruszenie opakowania uniemożliwia nam ponowną sprzedaż produktu jako nowy.
Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę charakter uszkodzenia opakowania oraz rodzaj produktu. W wyjątkowych sytuacjach możemy zaproponować inne rozwiązanie, np. wymianę na inny produkt lub częściowy zwrot kosztów
Warunki reklamacji - rejkojmi:
Twój towar jest wadliwy?
Nie martw się, mamy na to rozwiązanie! Jeśli zauważysz, że zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, masz prawo do reklamacji.
Jak rozpatrujemy reklamacje?
- Zamawiamy wymianę: Możesz poprosić nas o wymianę wadliwego towaru na nowy, pełnowartościowy.
- Naprawiamy za darmo: Jeśli naprawa jest możliwa, wykonamy ją bez dodatkowych kosztów.
- Zwracamy pieniądze: Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa, możesz zwrócić towar i otrzymać zwrot pieniędzy.
- Towar uszkodzony z winy Klienta: Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie, jeżeli towar został uszkodzony z winy Klienta, mamy prawo odmówić przyjęcia reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
- Skontaktuj się z nami: Poinformuj nas o problemie, najlepiej na piśmie (np. e-mail, list). Wszystkie informację, znajdziesz na tej podstronie w górnej części.
- Opisz wadę: Dokładnie opisz, na czym polega wada towaru, kiedy wada została wykryta i w jaki sposób.
- Załącz swój dowód zakupu: Załącz dowód płatności, wpisz numer zamówienia lub dołącz kopię faktury.
Pamiętaj:
- Masz na to czas: Na zgłoszenie reklamacji masz 2 lata od daty zakupu, termin obejmuje wyłącznie osoby fizyczne. Nie dotyczy on zakupów dla celów prowadzenia działalności gospodarczej, o ile wcześnie nie uzgodniono innych warunków współpracy.
- My pokrywamy koszty: Koszty związane z naprawą lub wymianą ponosimy my.